TMB llança una campanya per popularitzar la línia 9 Sud

Quatre persones que fan servir el nou metro protagonitzen els anuncis, que el presenten com "el 9 camí" de l'Hospitalet, el Prat, la universitat, la Fira, etc.

Avui han començat a difondre’s els missatges de la campanya de promoció de la línia 9 Sud dissenyada per TMB per augmentar el coneixement i l’ús d’aquesta ampliació de la xarxa de metro, estrenada el 12 de febrer passat, entre els ciutadans de l’àrea de Barcelona.

La campanya, concebuda temps abans de la inauguració, té com a missatge central la presentació de la línia 9 Sud com un transport útil, eficaç, innovador i estretament connectat a la xarxa metropolitana, que potencia l’accessibilitat de les àrees residencials, econòmiques i de coneixement dels barris de l’Hospitalet i el Prat de Llobregat i del sector sud de Barcelona.

El públic destinatari són els residents i treballadors d’aquests llocs i de tota l’àrea metropolitana, ja que a tots els beneficia el creixement del 20% en la xarxa de metro. Per això el lema és L9 Sud. El 9 camí, una idea que es complementa amb els diferents noms de lloc dels àmbits en què es vol incidir: Barcelona, l’Hospitalet, el Prat, la Fira, l’aeroport, el Parc Científic, la universitat, Mercabarna...

Cartells, espots, falques, bàners i fullets seran alguns dels formats clàssics utilitzats, junt amb d’altres d’innovadors, com les estovalles de bars i els envasos de paper en forns i fruiteries. Preferentment seran aprofitats els suports propis de TMB, a més d’altres de cedits per ajuntaments i institucions de l’àmbit d’influència de la L9 Sud. També s’utilitzarà la tècnica de la prova de producte, és a dir, la distribució de bitllets gratuïts de dos viatges, perquè els usuaris potencials facin un tast del nou metro i descobreixin noves combinacions de mobilitat que els resultin convenients.

Quatre usuaris reals

Quatre d’aquests usuaris de la L9 Sud han cedit la seva imatge per aparèixer en cartells i vídeos: són la Maria Àngels, una resident a l’Hospitalet que fa de professora de música a Barcelona; la Cristina, una universitària de 23 anys que viu al Prat; el Joan, arquitecte barceloní que treballa en un projecte a l’entorn de la Fira; i l’Stefano, un ciutadà italià resident a Barcelona que va sovint a l’aeroport per viatjar.

La campanya es desenvoluparà en una primera fase des d’ara fins a finals de maig. TMB preveu llançar-ne una segona onada a partir del setembre.

La Línea Sud transcorre entre Aeroport T1 i Zona Universitària. Són 15,6 quilòmetres de metro automàtic, amb 15 estacions —de les quals sis són de connexió amb altres línies de metro, FGC i Rodalies—, totes accessibles i singulars arquitectònicament, situades en els municipis del Prat de Llobregat, l’Hospitalet i Barcelona.

Redacció / Foto: Arxiu

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
220

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix