L’hipermercat Carrafour ha incorporat el servei Carrefour Drive que permet al client fer la compra per internet i dues hores més tard recollir-la des del mateix vehicle.
La cadena francesa Carrefour ha posat en marxa en el seu hipermercat del Prat el servei Carrefour Drive, que permet als seus clients fer la compra per internet i recollir des del propi vehicle la comanda realitzada. D'aquesta manera, l'hipermercat Carrefour es converteix al primer centre de la companyia a Barcelona a oferir aquesta alternativa per fer la compra.
Botiga virtual
El servei permet al client comprar a través de la botiga virtual i al mateix dia, en un termini de dues hores, pot recollir la seva comanda en un hipermercat o supermercat de la cadena, en lloc de rebre-la a casa. En arribar al punt de lliurament, només cal comunicar el nombre de comanda o codi QR a l'espai Drive habilitat en el pàrquing exterior del centre. Per finalitzar, el personal de la companyia carrega la compra en el vehicle del client, sense necessitat que aquest es baixi del cotxe.
Des de Carrefour s’assegura que té un compromís ferm amb la innovació com a clau del creixement econòmic. Per això, la companyia defensa l'aplicació de noves i millors idees en totes les seves àrees de negoci, i el desenvolupament del servei Drive als seus centres és un exemple d'això. Carrefour Drive és una alternativa més per fer la compra dins de totes les opcions que ofereix la companyia perquè siguin els seus clients els qui triïn de quina forma vol fer la seva compra, en funció de les necessitats: hipermercat, supermercat i tenda en línia (amb lliurament al domicili o servei Drive).
Redacció / Foto: Carrefour