Doblet del gavanenc Paul McGrath en el Campionat del Món de Marxa

L’atleta del Cornellà Atlètic es va proclamar campió del món per equips i va aconseguir la medalla d’argent individual en la distància dels vint quilòmetres

Paul McGrath, als 22 anys, s’ha instal·lat a l’elit de la marxa atlètica mundial. El gavanenc del Cornellà Atlètic va brillar en el Campionat del Món que es va celebrar a la ciutat turca d’Antalya. Va sumar la medalla d’or per equips i, a més, va aconseguir una més que meritòria medalla d’argent en els vint quilòmetres individual. Una actuació pràcticament rodona per l’atleta baixllobregatí, que tenia com a companys Diego García, Álvaro López, Marc Tur i Iván López. “Hem trencat una petita maledicció, ja que feia temps que no guanyaven una medalla. Estic molt orgullós del que hem fet, perquè som amics. Hi ha hagut un moment que m’he vist que podia perillar la medalla i m’he conformat amb un segon lloc”, va dir al final de la prova.

GLswtq8WcAAJvB1

McGrath va fer un temps final d’1h19’14’’ i només el va poder superar el suec Perseus Karlstrom (1h18’49’’), campió del món a Budapest el 2023. Va ser el millor dels integrants de l’equip espanyol (l’últim or el van aconseguir el 2006). Era el primer cop que aquest gavanenc participava en una competició internacional d’aquest nivell en la distància dels vint quilòmetres, i no va decebre. La seva pròxima cita serà l’Europeu de Roma.

Redacció / Fotos: RFEA

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix