“Sento haver dit que Manzano estava darrere la candidatura de Talavera”

El vicepresident de la Federació Catalana de Futbol i president de l’AE Prat, Luis Quiñonero, afirma que l’actual director general i esportiu de la UE Cornellà mai va tenir res a veure i ho va dir en un moment de “molts nervis” després de la impugnació de les primeres eleccions a la presidència de l’FCF

Luis Quiñonero, actual president de l’AE Prat i vicepresident de la Federació Catalana de Futbol, ha volgut aclarir les declaracions que va fer a la nostra publicació en una entrevista concedida el passat octubre del 2022.

Durant l’entrevista va afirmar a La Premsa del Baix sobre la candidatura encapçalada per Álex Talavera a la presidència de l’FCF el següent: “Està molt clar que Andrés Manzano, màxim accionista i director esportiu de la UE Cornellà… l’havien col·locat. Talavera era la cara amable de la candidatura, i els altres els cervells.”

IMG 3374

Quiñonero, després d’un temps de reflexió, ha volgut manifestar que “van ser unes declaracions desafortunades en un context de molts nervis després de la celebració de les primeres eleccions a la presidència i en un moment on hi havia una impugnació de les altres dues candidatures i, per tant, es podrien celebrar unes segones” i afegeix que “amb el temps s’ha demostrat que això no va ser així.”

El mandatari, que sempre ha demostrat la seva honradesa dins i fora dels camps de futbol, explica que “només vull demanar disculpes a Andrés Manzano pel que vaig dir, ja que penso que no va tenir res a veure amb la candidatura de Talavera durant el procés electoral, encara que li donava suport com a club per la seva amistat. Vaig ser informat malament i no vaig contrastar la informació que em van donar. Ho sento molt.”

Redacció / Fotos: LPdB-Arxiu

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix