Totes dues marques han incrementat un 48,5% interanual durant el tercer trimestre de l'any
El CEO de Seat i Cupra, Wayne Griffiths, el CEO de l’empresa Seat, ha celebrat que la recuperació de la producció "impulsa" els lliuraments de totes dues empreses enguany, segons Europa Press. Ha reaccionat d'aquesta manera en un post en Linkedin ahir divendres a les dades de vendes de totes dues marques fins a setembre, que han aconseguit els 391.800 cotxes, un 34,2% més, segons ha fet públic el grup Volkswagen. Durant el tercer trimestre de l'any, totes dues marques van lliurar 130.400 vehicles, la qual cosa suposa un increment del 48,5% interanual, mentre que el total del grup va tancar els primers nou mesos de l'any amb 6,7 milions de lliuraments, un 10,9% més.
Griffiths ha explicat que els números de Cupra són "encara més impressionants", amb 170.100 cotxes venuts entre gener i setembre, i ha assegurat que, en les seves paraules, es consolida com una de les marques que més creix a Europa.
El CEO de les marques ha celebrat que "són notícies molt positives", encara que ha alertat que la inestabilitat global provocada per la inflació manté, en les seves paraules, un ambient desafiador. Malgrat això, ha destacat que l'ambició de l'empresa "es manté forta" i que les previsions depenen d’aconseguir el volum més gran de vendes en els últims quatre anys. Griffiths ha afegit que les vendes de vehicles de la marca Cupra hauria de créixer un 50% interanual al tancament de l'any.
Redacció / Fotos: Arxiu