L’Ajuntament de Molins de Rei va rebre 667 queixes i suggeriments l’any 2014

El percentatge de comunicacions tramitades també ha passat del 65% al 97% en aquests quatre anys

Els molinencs i molinenques tenen cada vegada menys inconvenients en expressar les seves queixes i suggeriments a l’Ajuntament i cada vegada disposa de més canals per fer-ho. El percentatge de comunicacions tramitades creix i el temps de resposta es va escurçant. Aquesta és la tendència que s’ha mantingut en els darrers quatre anys fins al punt que s’ha passat de rebre 176 queixes l’any 2011 a rebre’n 667 aquest 2014 (un augment del 279%). A més, el percentatge de comunicacions tramitades també ha passat del 65% al 97% en aquests quatre anys i el temps de resposta de l’administració ha baixat dràsticament: si el 2011 es contestaven amb 51 dies, ara es fa amb 10’4 de mitjana. De les 667 comunicacions recollides l’any 2014, 461 van ser queixes, 146 peticions d’informació o de servei, 35 suggeriments, 15 agraïments i 10 d’altres tipologies.

L’alcalde de Molins de Rei, Joan Ramon Casals, explica que hem multiplicat les possibilitats de la ciutadania d’adreçar-se a l’Ajuntament així com la nostra capacitat de resposta”. A més, Casals assegura que “tot plegat és fruit de la nostra vocació i predisposició de fer política escoltant a la gent, que és quelcom que està en el nostre ADN polític”. D’altra banda, el primer tinent d’alcalde, Xavi Paz, maniesta que “aquest increment no és casual perquè quan el ciutadà se sent escoltat i veu que les seves aportacions són valorades per la seva administració es motiva molt”. Per Paz “avui la gent sap que si fa una pregunta a l’Ajuntament aquest li respondrà, i ho farà aviat” i ha afegit que “és bàsic anar incrementant els canals de comunicació per facilitar encara més aquesta participació activa de la gent”.  

Canals utilitzats

La ciutadania utilitza els canals telemàtics i digitals per a queixar-se i fer suggeriments, ja que estan experimentant un augment important, però no fan disminuir les queixes i suggeriments entrades per instància o a través de la ràdio, que es mantenen estables. I quant a les temàtiques els canvis són pocs significatius, ocupant els aspectes relacionats amb la via pública, la mobilitat i la Guàrdia Urbana més del 30% de les instàncies.

Redacció / Foto: Ajuntament de Molins de Rei

Principio del formulario

Final del formulario

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
178

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix