Mariano Gomà, veí de Castelldefels i expresident de Societat Civil Catalana i actual president de Fòrum Espanya, tancarà la llista electoral del Partit Popular a Castelldefels amb el número 25. Tant Manu Reyes com Mariano Gomà volen que a Castelldefels es produeixi un canvi en el govern i després de quatre anys en què la ciutat ha perdut qualitat de vida, l'única alternativa és que Manu Reyes torni a ser l'alcalde de tots els veïns, segons els populars.

La llista electoral del Partit Popular per a Castelldefels comptarà amb set independents que formen part de la societat civil de Castelldefels i que creuen que el projecte de Manu Reyes. Segons Manu Reyes: “Comptar amb Mariano Gomà és un orgull i crec que representa molt bé els valors que volem per a Castelldefels.”
Manu Reyes està preparat per a recuperar el govern, que malgrat guanyar àmpliament les eleccions de 2015, va perdre l'alcaldia després d'un pacte entre (PSC, Movem, ERC, CIU i Podemos). Manu Reyes considera que: “No podem perdre aquesta oportunitat i hem de votar amb sentit comú si volem que a Castelldefels es produeixi un canvi en el govern, votar a qualsevol altra formació és regalar 4 anys més l'alcaldia als quals ara governen.”

Per part seva, Mariano Gomà considera que Castelldefels “és una ciutat oberta i cosmopolita en la qual tots caben, però en la qual fa falta un canvi de rumb si volem recuperar aquesta ciutat plena de vida i en la qual l'opinió dels veïns sigui escoltada.”
Presentació
El pròxim 5 de maig en el C.C. Frederic Mompou tindrà lloc la presentació de la candidatura i serà el punt d'inici de la campanya més important per a Castelldefels i en la qual es decidirà quina ciutat volem per als quatre pròxims anys.
Redacció / Fotos: PP-Castelldefels-El Catalán
Les sol·licituds es poden presentar fins al 28 d'abril per a aquesta promoció de venda en règim...
La prova pilot s'habilita a l'Ajuntament, la Nova Piscina Municipal i el SIAD per facilitar tràmits...
L’espai s'inaugurarà aquest dissabte amb 123 arbres nous i una zona de jocs infantils completament...
La ciutadania podrà escollir fins al 16 d'abril entre 95 projectes viables que rebran una inversió...
És la primera convocatòria gestionada íntegrament pel Govern català després del traspàs de...
Els Bombers de la Generalitat han realitzat un total de 42 salvaments a tot el territori català...
Més de 540.000 vehicles tornen a l'àrea metropolitana en una campanya marcada per l'increment de la...
L'alerta afecta el producte “Ringana Fresh Baby Sunscreen SPF 50”, el qual presenta un índex real...
Després de les primeres desfilades d'Armats i la Benedicció de Rams, el municipi es prepara per al Dijous...
Els veïns critiquen que la nova ubicació de la parada de l'autobús, situada ara al mig de la...
L’espai s’inaugurarà dissabte 11 d’abril amb una jornada festiva després d'una reforma integral que...
Fundada i gestionada per metges, l’asseguradora catalana consolida un model cooperatiu centrat en les...
El combinat cornellanenc segella la seva segona final consecutiva després de vèncer el VPC Andorra...
Les jugadores de Bea Espinosa es proclamen subcampiones de la Conference Cup després de caure per la...
La pel·lícula «Mi amiga Eva», protagonitzada per Nora Navas i Juan Diego Botto, es projectarà en...
El certamen es consolida com un referent nacional i comptarà amb la presència de Takashi...
L'arrestada, de 63 anys, hauria manipulat documents d'una immobiliària de Barcelona per inscriure...
La Generalitat i les autoritats de seguretat insten la població a extremar les precaucions davant...








