Sant Joan Despí oferirà una primera experiència laboral a una quarantena de joves aquest estiu
L'Ajuntament obre fins al 21 de maig les inscripcions per als programes 'Work Experience' i 'Treballa a l'Estiu', adreçats a veïns d'entre 18 i 30 anys.
L'Ajuntament de Sant Joan Despí ha posat en marxa una nova edició dels programes d'ocupació juvenil 'Work Experience' i 'Treballa a l'Estiu'. Aquesta iniciativa, que enguany arriba a la seva 13a edició, oferirà una primera oportunitat laboral a un màxim de quaranta joves d'entre 18 i 30 anys de la ciutat. Els seleccionats treballaran durant tot el mes de juliol, de l'1 al 31, exercint diverses tasques a la via pública i en diferents departaments municipals.
El projecte es divideix en dues línies d'actuació segons el perfil acadèmic dels aspirants. D'una banda, el programa Work Experience es destina a joves d'entre 18 i 30 anys que hagin finalitzat des de l'any 2020 (o estiguin a punt de finalitzar aquest 2026) estudis universitaris, de màster, cicles formatius o certificats de professionalitat del SOC, i que actualment estiguin a l'atur. D'altra banda, la modalitat Treballa a l'Estiu s'adreça específicament a estudiants de formació reglada d'entre 18 i 25 anys que tampoc estiguin treballant hores d'ara.
El termini d'inscripció per participar en el procés de selecció ja és obert i finalitzarà el proper dijous 21 de maig.
Redacció/Foto: Aj. SJD




