d3d6d234 cf39 426e 9b64 e09b38f44f59

ECONOMIA: Comunicat conjunt del Govern, Pimec, Foment, CCOO i UGT sobre el tancament de Nissan

Davant de l’anunci oficial de l’empresa Nissan Motor confirmant el tancament dels seus centres de treball a Catalunya, afectant a més de 3.000 treballadors de forma directa i 20.000 de forma indirecta, el Govern de la Generalitat i les organitzacions empresarials i sindicals amb representativitat legalment reconeguda de Catalunya:

1.- Manifesten el rebuig a l’anunci de tancament dels centres de treball de la companyia Nissan Motor a Catalunya i la greu preocupació per l’impacte econòmic i social que pugui tenir, així com la forma d’anunciar aquesta decisió amb tant breu marge de temps.

2.-Insten a Nissan a reconsiderar la decisió per responsabilitat davant dels seus treballadors i treballadores, davant de les empreses proveïdores i davant del territori que l’ha acollit els últims 40 anys.

3.- Es comprometen a continuar treballant per mantenir l’activitat de Nissan i el seu parc de proveïdors a Catalunya i posen en valor la unitat d’acció de les diferents administracions, patronals i sindicats per evitar que es confirmi el tancament definitiu dels centres de treball a Catalunya.

Redacció / Foto: Jordi Milian (RSAB)

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Entrevistes

“Volem assegurar les necessitats alimentàries i d’higiene de 100 famílies”

Francesc Garreta, responsable de l'Àrea de Desenvolupament Solidari del Parc Sanitari Sant Joan de Déu, parla de la nova campanya solidària “No ho…

Reportatges

Més llibertat amb l'entrada de la nova fase

Què es pot fer a la Fase de la Represa de la Normalitat?

AQuAS alerta que els casos positius per COVID-19 es mantenen a l’alça i el perill de contagi encara és molt important

Fotonotícies

Opinió