El mundial de motociclisme 2024 tindrà dos pilots baixllobregatins

El santandreuenc Xavi Artigas competirà a Moto2, mentre que el pratenc Joel Esteban s’estrenarà a Moto3

El pròxim Campionat del Món de Moticiclisme tindrà dos grans al·licients. La competició tindrà per primera vegada a la història dos pilots de la nostra comarca: Xavi Artigas i Joel Esteban.

F 9z0s1X0AAL8ms

F 3AsSeWUAAhfci

Xavi Artigas complirà la seva quarta temporada a Mundial. Després de tres temporades a Moto3, el pilot de Sant Andreu de la Barca s’estrenarà a Moto2. I ho farà defensant els colors de l’escuderia Forward Racing, on ha fitxat pels pròxims tres anys. “Espero que estar a Moto2 em vagi millor que a Moto3, pel tema de l’alçada. Tot el que tenia abans en contra ho tindrà ara de benefici” explica Artigas i afegeix que “el prioritari és anar agafant experiència i tenir una base sòlida en la categoria. El meu objectiu és començar a agafar punts i situar-me en els TOP10 a les curses, encara que hi ha molt de nivell i gent que dur molts anys.”

D’altra banda, el Prat de Llobregat tindrà, per primer cop a la història, un pilot al Campionat Mundial de Motociclisme. Amb 18 anys, en Joel Esteban debutarà a la categoria Moto3 amb l’equip Aspar Team juntament amb el colombià David Alonso.

405032881 719670573520137 4936430670963681808 n

404625686 719670610186800 7053754446666296049 n

"Estic molt content de poder pujar al Mundial i de fer-ho amb el GASGAS Aspar Team, un equip que ha confiat en mi des de la European Talent Cup. És el somni que porto perseguint des que vaig decidir començar a competir en motociclisme i, a base d'esforç i de treball, ho he aconseguit. Vull agrair a Jorge Martínez “Aspar”, a Nico Terol i a tot l'equip la seva confiança en mi”, assegura Joel Esteban. El pratenc té clar quins són els objectius per al 2024: “Fer una bona temporada, aprendre de tots els pilots que estaran davant i, sobretot, del meu company d’equip. No descarto lluitar pels llocs capdavanters i, si pot ser, pujar al podi. M’agradaria lluitar per ser el rookie de l’any. ”

Calendari 2024

La FIM i Dorna, el promotor del Campionat del Món, van donar a conèixer el calendari 2024. Aquest any se celebraran un total de vint-i-un grans premis (una xifra rècord). La temporada arrencarà al circuit de Lusail de Qatar el 10 de març i finalitzarà a València, al Ricardo Tormo, el 17 de novembre. El calendari és el següent:

Captura de pantalla 2024 02 17 a las 12.32.43

Redacció / Fotos: Forward Racing-Aspar Team-Arxiu

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
204

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix