La sesrovirenca Jana Fernández renova pel Barça fins al 2025

La defensa blaugrana segella la seva continuïtat dos anys més, ja que acabava la seva vinculació amb el club a final de temporada

L’FC Barcelona ha fet oficial la renovació de Jana Fernández amb l’entitat blaugrana fins al 30 de juny de 2025. La defensa, que acabava la seva vinculació amb el club a final de temporada, ha segellat la seva continuïtat dos anys més al costat del president Joan Laporta i del directiu Xavier Puig, al despatx de presidència del Camp Nou.

FklcCheX0AMqJz

jana 2

De vint anys, la de Sant Esteve de Sesrovires ha viscut tota una vida en blaugrana. Va començar a l’FC Sant Esteve (ho compaginava amb el Barça Academy) i, posteriorment, va passar per totes les categories del futbol formatiu fins a debutar amb el primer equip, a la temporada 2018/19. És, doncs, un emblema de la Masia. En plena consolidació, a mitjans del curs passat, va patir una lesió en un genoll de la que es troba en la recta final de la recuperació

Fa8mtmFXgAAp6b9

Per a la sesrovirenca “és una il·lusió tremenda. És el club de la meva vida, on sempre he somiat jugar. Que siguin molts més anys em genera molt orgull i satisfacció” i afegeix que “la lesió m’ha fet molt més madura. L’evolució de tot ha estat molt bona i m’ha fet aprendre molt sobre el futbol, sobre com s’han de prendre les coses i a valorar cada dia on som.”

Redacció / Fotos-Vídeo: FCB

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
111

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix