Sergi Garrote, millor ciclista català 2019

L’handbiker viladecanenc del CC Sant Boi va ser distingit durant la Gala del Ciclisme Català

La sala d’actes de l’INEFC Barcelona va acollir la Gala del Ciclisme Català, que al migdia d’aquest dissabte 18 de gener va homenatjar als principals protagonistes de la temporada ciclista 2019. Els premis de millor ciclista català va ser per al viladecanenc Sergio Garrote i Claudia Galicia.

ijzyP7HKnbVJApJKPxBpmP6OrwsDc1R8ivY 6s8ZL XB GIANERkQ iDNjAs4OXJZR1s2u4cNSw3ZNtWqewJQyXM dtXmMSScC4BcjSEv9BYrxDtYPnNOYAPWmcSapbLFRVDdAld9j4w1916 h1278 no

L’handbiker Sergio Garrote del CC Sant Boi va ser un dels protagonistes de l’acte en rebre el premi a millor ciclista català després d’una temporada que l’ha portat a liderar el rànquing UCI i la Copa del Món de la seva categoria, en què ja és subcampió mundial tant en ruta com en contrarellotge a les portes d’una temporada clau, amb els Jocs Paralímpics de Tòquio en l’horitzó."Després de molts premis internacionals que són molt importants per a mi, aquest és el més especial perquè és el primer que rebo com a ciclista sense adjectius, sense l’afegit d’adaptat. Que la Federació em doni aquest premi és un exemple d'inclusió i igualtat que faig extensiu a qualsevol ciclista de diferents capacitats que lluiten pel seu reconeixement en el món de l’esport” va explicar afegint que “sempre que surto a entrenar, a competir, sempre sóc ciclista, amb el braç. He d’agrair la feina del meu club, del meu entorn, el meu entrenador que m’aporten el necessari per arribar a aquest nivell", va dir Garrote.

Reconeixement

Durant l’acte es va retre un reconeixement a Unió Ciclista Olesana pel seu setanta-cinquè aniversari.  

Redacció / Fotos: FCC

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Torna el SuperMes, un abril ple de propostes i descomptes

Activitats turístiques arreu de la comarca del Baix Llobregat amb preus reduïts per a compartir temps en família
163

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix