L’empresa, ubicada al Prat de Llobregat, obrirà una nova botiga a Xangai
La marca de moda nupcial de luxe Pronovias obre una nova botiga a Xangai després de l'augment en la demanda al mercat xinès entre els anys 2019 i 2021 i confirma, així, la seva aposta per l'expansió a la regió Àsia-Pacífic. Pronovias Group situa el seu 'flagship store', una botiga que pretén ser representativa a la regió, en el Hong Kong Plaza, un entorn que concentra altres marques prestigioses de moda de luxe.
L'expansió a la Xina ve motivada per l'augment del 72% de les comandes en aquest país entre 2019 i 2021, segons el grup empresarial, i per a la seva directora, Amadine Ohayon, ha demostrat ser la seva regió de major creixement i creuen que això seguirà sent així en el futur.
La botiga, de 250 metres quadrats, ha estat dissenyada “seguint els protocols del 'feng shui'” i s'hi exposaran l'última adquisició de Pronovias, Vera Wang Bride, i les línies Pronovias Privée i Atelier Pronovias, d'alta costura, a més de Pronovias. Per al mercat asiàtic, a més, la directora artística de Pronovias Group, Alessandra Rinaudo, ha dissenyat la col·lecció Precious Àsia, la qual també es podrà provar en la nova ubicació.
El director general del Hub d'Àsia, Dave Zhou, considera que, en ser l'única botiga a l'Àsia, creu que presentarà perfectament la visió i el valor 'Crafting Joy' de la companyia, tant als clients majoristes com als detallistes, i actuarà com una destinació de compres de moda nupcial per a les núvies de tot Àsia.
La nova botiga s'afegeix als ja més de 4.000 punts de vendes a 105 països de tot el món, entre els quals es troben els de capitals nord-americanes i europees com Nova York, Londres, Milà o París.
Redacció / Fotos: Arxiu-Google Maps