El seu objectiu és implementar un nou model operatiu per a la planificació de subministraments i poder realitzar millors previsions de demanda per part dels clients, alhora que optimitzar el rendiment
La companyia sueca de productes i solucions d'higiene i salut Essity ha establert a Sant Joan Despí el seu Centre d'Excel·lència (CoE) per a la cadena de subministrament i les operacions logístiques del grup a nivell global. L'equip actual del centre està format per seixanta persones, cinquanta de les quals són noves contractacions i l'empresa preveu seguir incorporant unes quaranta persones cada any fins al 2024, tant a Barcelona com a d'altres països on opera la companyia.
L'objectiu d'Essity és implementar un nou model operatiu per a la planificació de subministraments i poder realitzar millors previsions de demanda per part dels clients, alhora que optimitzar el rendiment. Aquest centre d'excel·lència coordinarà les operacions dels 200 magatzems de la companyia arreu del món i més de 3.000 càrregues diàries.
Per al directiu d'Essity Iberia, José Ramón Iracheta, “Barcelona és una localització excepcional' per situar aquest centre, ja que concentra bona part 'del talent especialitzat i la formació necessària en cadena de subministraments” que l'empresa necessita per millorar l'eficiència.
La companyia ha apostat per la implementació de noves tecnologies, sistemes d'intel·ligència artificial i un sistema de gestió únic per estandarditzar processos i ser cada vegada “més eficients” amb l'ús dels recursos. El CoE es troba a les instal·lacions de la companyia a Sant Joan Despí i és una aposta de l'empresa pel mercat espanyol, en el qual està present des del 1998.
Redacció / Fotos: Google Maps