Davant les novetats legislatives en relació amb el registre horari, la patronal baixllobregatina i hospitalenca posa a disposició de les pimes i persones autònomes sòcies una solució exclusiva de manera gratuïta
Amb motiu de l’entrada en vigor del registre horari dels treballadors des del passat 12 de maig, PIMEC ha posat a disposició dels seus socis una solució tecnològica gratuïta pel registre de la jornada laboral. Un centenar de negocis del Baix Llobregat ja la fan servir en compliment de la normativa que obliga a totes les empreses a portar un control de l’hora d’entrada i de sortida dels seus empleats.
El president de PIMEC Baix Llobregat–L’Hospitalet, Joan Soler, ha explicat que amb aquesta eina “PIMEC dona resposta a les múltiples peticions que des de la publicació de la nova llei, els empresaris i empresàries han fet arribar a la patronal”. A més, ha afegit que es tracta “d’una aplicació tecnològica 100% cloud, accessible tant des de dispositius mòbils, smartphones i tabletes, com des d’un ordinador personal.”
Joan Soler ha recordat que l’incompliment d’aquesta nova mesura significa una falta administrativa greu. Per això, PIMEC posa a disposició de tots els socis consultors jurídics i de tecnologia perquè puguin resoldre els seus dubtes respecte de la nova normativa i la implementació de l’eina. “Vetllem per la competitivitat de les empreses del Baix Llobregat i volem aportar solucions a problemàtiques com aquesta”, ha manifestat.
Atès el poc temps del qual han disposat les empreses per aplicar aquesta mesura, que a més suposa un increment dels costos, PIMEC ha fet diverses trobades al llarg d’aquests mesos per informar les pimes sobre les novetats del sistema de registre horari dels treballadors i plantejarà propostes concretes perquè es tingui en compte la mida de les empreses en l’aplicació d’aquesta mesura.
Redacció / Fotos: Arxiu