Tot a punt per a la tercera edició de la Setmana del Comerç

El futur dels eixos comercials i les solucions digitals de brand experience centraran l’esdeveniment

Les Jornades Comerç Increïble –sessions de debat i coneixement que se celebren en el marc de la Setmana del Comerç— se centraran enguany a analitzar les noves eines de promoció dels eixos comercials i en les oportunitats de les solucions tecnològiques pel comerç

Una de les jornades —dimarts, 26 de març— es dedicarà de forma monogràfica a analitzar i debatre el present i futur dels eixos comercials a Catalunya, i la futura llei de les Àrees de Promoció Econòmica i Urbana (APEUs), com a eina de foment i millora de les àrees comercials

També tindrà lloc el “Retail Talks”, un showroom per al comerç, on destacades empreses i entitats presentaran les seves solucions digitals en àmbits com la intel·ligència artificial, Big Data o neuromàrqueting orientades al brand experience

A banda, les entitats i associacions de comerç se sumen a la 3a Setmana del Comerç, amb 160 activitats i accions arreu del territori

Del 25 al 31 de març se celebra la tercera edició de la Setmana del Comerç, una iniciativa que impulsa la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM). Amb el comerç com a protagonista, aquesta iniciativa pretén ser el punt de trobada amb el sector comercial i on es combinaran espais d’intercanvi d’experiències, plataformes de reflexió, i  espais de foment d’idees amb un munt d’activitats arreu del territori que ajudaran a posar en valor el comerç i a reivindicar l’important paper que juga en l’economia catalana i en el model de país.

ComercCarrerOctubre2017ok

El tret de sortida de la Setmana del Comerç el donarà dilluns, 25 març, la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, al Caixa Fòrum, i comptarà amb la conferència “Radical Retail” on el consultor i fundador d’Infonomia, Alfons Cornella, explicarà la seva visió sobre el comerç.

Jornades Comerç Increïble

Les Jornades Comerç Increïble -sessions tècniques de debat i coneixement que se celebren en el marc de la Setmana del Comerç-  se centraran enguany a analitzar les noves eines de promoció dels eixos comercials, i en les oportunitats de les solucions tecnològiques pel comerç.

La sessió de 26 de març es dedicarà de forma monogràfica a analitzar i debatre el present i futur dels eixos comercials a Catalunya, i la futura llei de les Àrees de Promoció Econòmica i Urbana (APEUs), com a eina de foment i millora de les àrees comercials. Es comptarà amb la col·laboració de 3 experts europeus sobre la implantació del BID’s al Regne Unit i Alemanya.

La jornada del 27 de març se centrarà en “Vendre com sempre, però diferent! Com reinventem les botigues per vendre en un futur?”. De la mà de l’economista i “botigueròleg” Marcos Álvarez, s’ajudarà als assistents fer una diagnosi diferent dels seus negocis per planificar noves estratègies de venda per al futur. Alhora es debatrà sobre els nous perfils de consumidor, i de les noves competències que han de tenir els venedors.

Dijous, 28 de març, la sessió es dedicarà a com maximitzar les inversions en eines tecnològiques. Amb la participació de 3 experts en la matèria, la jornada s’orienta específicament als empresaris de comerç, serveis i moda i als professionals que gestionen aquest àmbit a les seves empreses.

Divendres, 29 de març, tindrà lloc el Retail Talks, un showroom per al comerç, on destacades empreses i entitats presentaran les seves solucions digitals en àmbits com la intel·ligència artificial, Big Data o neuromàrqueting. Amb l’aparença d’un “market place”, 16 empreses proveïdores exposaran in situ totes les solucions que ofereixen per a la generació de brand experience per al comerç detallista, amb contactes B2B amb els assistents.

db4d8ee82bef546f02bc022307e468b8

Activitats al Baix Llobregat

Entitats i associacions de comerciants del nostre territori se sumen una edició a la Setmana del Comerç amb un programa d’activitats, amb una desena d’iniciatives, que inclou jornades des de reflexió i coneixement fins a accions lúdiques per a tots els públics.

A Martorell, l’entitat Fem Vila impulsa del 25 al 30 de març les accions “Comprem i cuinem” i “Què em poso?”. A Molins de Rei, la Unió de Botiguers durà a terme al llarg de la setmana la campanya “Molins Mola”, i l’Associació venedors Mercat Municipal de Molins de Rei té previstes del 25 al 30 de març diferents promocions especials pels seus clients. A Corbera de Llobregat, l’Associació de Comerciants i Empresaris de Corbera (ACOPA) ha programat al llarg de la setmana, en col·laboració amb l’Ajuntament, la campanya “Pluja de Regals”, i a la Palma de Cervelló, l’Associació de Comerciants i Empresaris de La Palma durà a terme el 25 de març un taller formatiu sobre INSTAGRAM.

ThinkstockPhotos 487423611

De la seva banda, a Sant Boi de Llobregat, l’entitat Sant Boi Comerç celebra fins al 27 de març el Concurs d'aparadors “Mes de la carxofa”, i a Sant Vicenç dels Horts, la Unió de Botiguers ha programat el 25 de març, en col·laboració amb l’Ajuntament, la conferència i debat entorn els “Reptes de futur al comerç local”, a càrrec d’Álvaro Otal, de Capkelenn Retail Coaching. A Viladecans, la Xarxa Comercial celebrarà els dies 30 i 31 de març la Fira de Comerç i Fira de Playmobil.

Redacció / Fotos: Arxiu

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix