L’Ajuntament de Martorell ha contractat a 38 persones que es trobaven en situació d’atur en dos plans d’ocupació.
Els dos plans permetran la millora de l’eficiència energètica als edificis, de l’enllumenat i l’espai públic i enfortir els serveis adreçats a les persones, han informat aquest divendres fonts municipals.
El pla d’ocupació adscrit a la Llei de Barris ha permès la contractació de 23 persones que es trobaven en situació d’atur. Formen part d’aquest pla dos peons lampistes, un oficial lampista, cinc peons electricistes, un oficial electricista, dos ajudants pintors, un oficial pintor, dos ajudants jardiners, un oficial jardiner, set ajudants paletes i un oficial paleta.
Aquest pla preveu desenvolupar dos projectes: d’una banda, la millora de l’eficiència energètica als edificis i l’enllumenat públic i, de l’altra, la millora de l’espai públic i la seva urbanització. En aquest pla es destinen 277.771,48 euros.
El segon pla d’ocupació que ha posat en marxa l’Ajuntament de Martorell ha permès la contractació de 15 persones. En aquest pla, l’objectiu és enfortir els serveis adreçats a les persones.
Així, el Consistori ha contractat cinc agents cívics i agents ambientals, una persona per visitar empreses, una persona de suport administratiu al departament de Treball, una persona de suport per al web del departament de Treball, tres vetlladores per al departament d’Ensenyament, una persona de suport administratiu a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, una persona de suport administratiu al departament d’Habitatge, una persona per digitalitzar documents de museus i un inspector de medi ambient.
Segons el regidor de Promoció Econòmica, Lluís Amat, “hem treballat de valent per obtenir els recursos necessaris que ofereix el Servei d’Ocupació de Catalunya per a donar feina al màxim de persones que es troben en situació d’atur.
“Aquests dos plans tenen un objectiu clar: donar feina a la gent de Martorell”, ha afegit el regidor.
Redacció | Foto: Arxiu