A poques setmanes perquè s'obri la carrera per a la privatització dels aeroports de Barajas (Madrid) i El Prat (Barcelona), el grup Abertis està configurant al costat de l'asseguradora francesa AXA i el fons de capital de risc CVC —que actuarien com a socis financers— una societat per optar al concurs.
Els adjudicataris pagaran un cànon anual del 20% dels beneficis, mentre que el preu de sortida és de 3.700 milions per Barajas i 1.600 pel Prat, una quantitat que es considera elevada i compromet la rendibilitat de l'operació.
Les empreses interessades a competir per fer-se amb aquests aeroports hauran de presentar abans del proper 5 de setembre les seves sol·licituds per participar en el procés, juntament amb la corresponent documentació que garanteixi la seva capacitat econòmica i tècnica.
El grup està configurant al costat d'AXA i el fons de capital de risc CVC, una societat per optar al concurs.
A poques setmanes perquè s'obri la carrera per a la privatització dels aeroports de Barajas (Madrid) i El Prat (Barcelona), el grup Abertis està configurant al costat de l'asseguradora francesa AXA i el fons de capital de risc CVC —que actuarien com a socis financers— una societat per optar al concurs.
Els adjudicataris pagaran un cànon anual del 20% dels beneficis, mentre que el preu de sortida és de 3.700 milions per Barajas i 1.600 pel Prat, una quantitat que es considera elevada i compromet la rendibilitat de l'operació.
Les empreses interessades a competir per fer-se amb aquests aeroports hauran de presentar abans del proper 5 de setembre les seves sol·licituds per participar en el procés, juntament amb la corresponent documentació que garanteixi la seva capacitat econòmica i tècnica.