La trobada va estar orientada a facilitar contactes entre clients i proveïdors.
Més d’un centenar d’empresaris i empresàries van participar en la segona edició del Networking Empresarial de Molins de Rei, organitzada per l’Ajuntament i la delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç. Una trobada orientada a facilitar contactes entre clients i proveïdors i que està coorganitzada amb la Cambra de Comerç.
A més es van organitzar dues ponències. Una de les ponències prèvies a la sessió de networking va girar a l’entorn de l’eficiència energètica a càrrec d’Albert Mitjà, president del Clúster d’Eficiència Energètica de Catalunya. La segona xerrada va parlar de les estratègies de màrqueting als cercadors d’internet, a càrrec d’Isaac Bosch, CEO d’eComm360. Tot l’acte ha estat conduït pel periodista i cineasta Jordi Llompart.
Segons el president de la delegació de la Cambra de Comerç al Baix Llobregat, Carles Guilera, “cercar oportunitats comercials costa un gran esforç, especialment si és en porta freda, però avui, totes les portes que hi ha al Foment són calentes i aquesta és una oportunitat que cal aprofitar”. Mentrestant, l’alcalde de Molins de Rei també va intervenir per insistir en la mateixa línia. Joan Ramon Casals va subratllar que “és prioritari pel govern municipal ajudar al màxim a les empreses i als emprenedors, perquè ells són els que poden crear més llocs de treball” i va recordar en aquest punt les diferents iniciatives preses per l’Ajuntament, com la subvenció de les quotes als nous autònoms o els ajuts de 3.000 a les empreses que contractin persones en situació d’atur del municipi. No obstant això, Casals també ha emplaçat als empresaris a “retornar a la societat aquests ajuts en forma de polítiques de Responsabilitat Social Corporativa i amb eficiència energètica.”
Redacció / Foto: Ajuntament de Molins de Rei