Nil Moliner i Joan Dausà, guardonats als Premis Enderrock 2022

El primer va ser reconegut com a Millor Artista en Llengua no Catalana i el segon al Millor Disc de Cançó d'Autor

L’Auditori de Girona va acollir ahir els Premis Enderrock 2022-XXIV Premis de la Música Catalana. Una gala, dedicada a la memòria del fotògraf i fundador d'Enderrock Xavier Mercadé, que ha marcat la tornada a la normalitat en l'àmbit musical entre missatges contra la guerra a Ucraïna i, també, molts de reivindicació feminista i nacional catalana.

nil enderrok

dausa enderrock

El santfeliuenc Nil Moliner va ser un dels reconeguts de la gala, en rebre el premi al Millor Artista en Llengua no Catalana per “Un secreto al que gritar” -competint amb Bad Gyal i Alba Reche-. També va pujar a l’escenari el santfeliuenc Joan Dausà va ser premiat amb el guardó al Millor Disc de Cançó d'Autor per votació popular per 'Ho tenim tot' (Promo Arts Music, 2021).

Redacció / Fotos: Arxiu-Premis Enderrock

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

Pau Gasol va estar acompanyat per tota la seva família

Els Lakers retiren la samarreta de Pau Gasol i passa a ser una llegenda

El de Sant Boi de Llobregat va ser homenatjat al Crypto.com Arena de Los Ángeles amb el record especial a Kobe Bryant en el seu emotiu discurs
357

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2015 Mediabaix. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix