Trenta-quatre conductors donen positiu per alcohol en un control de Mossos d’Esquadra

Trenta-quatre conductors donen positiu per alcohol en un control de Mossos d’Esquadra

Una xifra molt elevada després de realitzar un total de 130 proves als municipis de Gavà i Sitges el passat cap de setmana

 

Els Mossos d’esquadra de Trànsit han encès el senyal d’alerta després dels resultats obtinguts en un ampli dispositiu de drogo/alcoholèmia que van realitzar a diverses poblacions (Baix Llobregat i Garraf) la nit del dissabte 23 al diumenge 24 d’agost. Un operatiu que va comptar amb la col·laboració de la Policia Local i es va fer gairebé cent trenta proves a conductors, dels quals trenta-quatre els que van donar positiu en alcohol. Els resultats són molt semblants als que hi ha durant la revetlla de Sant Joan, fet que preocupa molt a la policia catalana. 

Al control de Gavà, amb el suport de la USC Gavà i la Policia Local, es van fer noranta-tres proves a conductors, de les quals vint-i-un van ser positius administratius d’alcohol i tres positius penals també per alcohol. Mentrestant, a Sitges es va practicar trenta-cinc proves, de les quals nou van ser positius administratius i un penal per alcohol.

Marçal Fontanals / Fotos: Mossos d’Esquadra (arxiu)