Mor un home després d’una brutal baralla en un bar de Molins de Rei

Mor un home després d’una brutal baralla en un bar de Molins de Rei

Els Mossos d’Esquadra van detenir un home de 56 anys presumptament relacionat amb els fets

Els Mossos d'Esquadra de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Metropolitana Sud (RPMS) investiguen la mort violenta d'un home ahir dissabte 11 de maig al municipi de Molins de Rei.

42fe5aa1 ca4b 4096 9c18 bf2a14b5c6b7 alta libre aspect ratio default 0

Segons ha pogut saber La Premsa del Baix, als volts de les 20.30 hores els agents van rebre un avís en el què se'ls informava que hi havia un home en parada cardíaca a causa d'una violenta baralla a l'interior d'un bar de Molins de Rei. Els Mossos d'Esquadra i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) es van traslladar al lloc dels fets. El SEM va fer maniobres de reanimació a la persona ferida, però no van poder-li salvar la vida.

detenci molins baralla

Els agents de la DIC, que van detenir un home de 56 anys presumptament relacionat amb els fets, s'han fet càrrec de la investigació per tal d'esclarir els fets.

Redacció / Fotos: Arxiu-Mossos d’Esquadra (arxiu)