Els Mossos d’Esquadra tanquen un Centre de Tractament de Residus a Sant Boi de Llobregat
Featured

Els Mossos d’Esquadra tanquen un Centre de Tractament de Residus a Sant Boi de Llobregat

Les instal·lacions no complien cap protocol mediambiental i feien activitats irregulars on molts dels objectes s’enviaven al Marroc per ser venuts

 

La Unitat Regional de Medi Ambient dels Mossos d’Esquadra (URMA), amb la col·laboració de la Policia Local, van tancar un Centre de Tractament de Residus a Sant Boi de Llobregat en un ampli dispositiu policial que es va fer a l’avinguda Torre de la Vila dijous passat 30 d’octubre -durant el matí-. Com a resultat, es van identificar quinze persones que en aquell moment es trobaven en la instal·lació. 

Segons ha pogut saber La Premsa del Baix, el centre no complia amb el protocol mediambiental i, a més, es feia habitualment activitats irregulars. De fet, la nau industrial era un punt de recepció i distribució de diversos objectes que s’enviaven al Marroc per ser venuts posteriorment. Els Mossos d’Esquadra, van precintar la nau i, per tant, l’activitat que es feia. 

Marçal Fontanals / Fotos: Mossos d’Esquadra