Sant Joan Despí fa costat de les persones afectades per la DANA

Sant Joan Despí fa costat de les persones afectades per la DANA

El consistori promou diverses accions de suport i solidaritat

L'Ajuntament de Sant Joan Despí ha iniciat diferents accions de suport i solidaritat amb les persones afectades pels forts aiguats que ahir a la matinada van devastar part de la província de València i que han provocat més d’un centenar de morts i desenes de desapareguts a més de nombrosos danys materials sobretot a la província valenciana però també a Albacete i Màlaga. 

92 Minut de silenci DANA 2

L'alcaldessa de Sant Joan Despí, Belén García, ha anunciat avui que en els propers dies l'Ajuntament farà una aportació econòmica per a ajuda d'emergència en suport a les víctimes de la DANA. A més a més, l'alcaldessa ha afegit que es treballa,  en col·laboració amb el teixit comercial, per a la col·locació de guardioles als comerços de la ciutat per tal de facilitar les aportacions de la ciutadania. 

D'igual manera, l'Ajuntament anima la ciutadania a participar en la crida que ha fet Creu Roja per recollir diners a través de diferents canals: via Web, telèfon, SMS, Bizum, o bé a través dels comptes corrents habilitats per diferents entitats bancàries. En aquest sentit, es recomana a la ciutadania que faci aportacions econòmiques perquè les entitats que actuen al territori devastat les canalitzin de la manera més adient davant una situació catastròfica com aquesta. 

Redacció / Fotos: Aj. Sant Joan Despí