L’FHSJDM lliura els Premis del Concurs de Dibuix i Fotografia

L’FHSJDM lliura els Premis del Concurs de Dibuix i Fotografia

L’acte va estar emmarcat dins del programa d’activitats de la Setmana de Lactància Materna 2024 al Baix Llobregat Nord

La Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (FHSJDM) va celebrar ahir l'acte d'entrega dels premis als guanyadors dels concursos de dibuix i fotografia organitzats en el marc de la Setmana de la Lactància Materna 2024. Aquest esdeveniment, que té com a objectiu sensibilitzar i promoure la importància de l'alletament matern, va comptar amb la presència de diverses autoritats locals i membres de l'equip de la FHSJDM. Els premis van ser lliurats per l'alcalde de Martorell, Xavier Fonollosa, acompanyat de la regidora d'ensenyament i salut, Soledad Rosende, i la directora infermera de la FHSJDM, Àngels Delgado

Concurs 5

Concurs 11

Les guardonades han estat:

Concurs de Dibuix: Lucía Fernández Romero, de Sant Andreu de la Barca, de 7 anys, qui ha rebut un lot de material per dibuix.

Concurs de Fotografia: Alba Jové Hernández, dels Hostalets de Pierola, guardonada amb un xec de 200 euros.

Dibuix Lucía Fernández SLM 2024 FHSJDM

Foto Alba Jové SLM 2024 FHSJDM

Les obres guanyadores, juntament amb la resta de treballs participants, estan exposades a l'entrada del centre hospitalari i es podran visitar fins al proper diumenge, 3 de novembre.

La Setmana de la Lactància Materna 2024, celebrada del 21 al 25 d'octubre, i organitzada per la FHSJDM en col·laboració amb l'ASSIR i els EAP Baix Llobregat Centre i Nord – Gerència d'Atenció Primària a la Comunitat Baix Llobregat, i amb el suport dels ajuntaments del Baix Llobregat Nord, ha inclòs un ampli programa d'activitats, xerrades i tallers, amb l'objectiu de conscienciar tant les famílies com el conjunt de la societat sobre la rellevància de l'alletament matern, els seus beneficis per a la salut del nadó i el seu paper en el desenvolupament d'una societat més saludable. 

Redacció / Fotos: FHSJDM-Aj. Martorell