L’AMB activa una oficina itinerant per resoldre dubtes sobre el PDUM

L’AMB activa una oficina itinerant per resoldre dubtes sobre el PDUM

S'ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l'àrea metropolitana tingui el més a prop possible l'accés a tota la informació

A partir d'aquest dilluns, 5 de juny, i fins al 30 d'octubre, ciutadans, entitats i organitzacions locals tindran l'oportunitat de resoldre dubtes, aclarir qüestions i fer consultes sobre el document inicial del Pla director urbanístic metropolità (PDUM). L'oficina itinerant s'ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l'àrea metropolitana tingui el més a prop possible l'accés a tota la informació. L'horari d'atenció al públic serà de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, i caldrà demanar cita prèvia a través d'aquesta pàgina web: https://urbanisme.amb.cat/informar-se/oficina-d-atencio-al-pdu

El calendari i les localitzacions específiques dins de cada municipi es poden consultar a l'enllaç següent: www.amb.cat/ca/web/pdu/informar-se/oficina-d-atencio-al-pdu/cita-previa/resol-dubte-presencial

Dos dies per setmana hi haurà tècnics del Servei de Redacció del Pla Director que estaran a disposició del públic per aclarir dubtes i orientar sobre aspectes determinats.

L'AMB recorda que entre l'abril i l'octubre, durant el període d'informació pública, els ciutadans també poden anar presencialment a l'oficina d'atenció ciutadana del PDUM a l'AMB per resoldre dubtes amb els tècnics i consultar el document en paper.  

Redacció / Foto: AMB