
L'Aeroport de Barcelona-El Prat atén més d'un milió de consultes d'usuaris
La ubicació de les portes d'embarcament i els taulells de facturació van ser les qüestions més freqüents, mentre que els passatgers van utilitzar principalment els punts d'informació de la zona d'arribades i sortides de la terminal T1.
L'Aeroport de Barcelona-el Prat va atendre 1.187.057 consultes per part dels seus usuaris des de gener fins a juny d'aquest any 2015. Les preguntes rebudes més freqüents fan referència a la ubicació de les portes d'embarcament, amb 275.069, i els taulells de facturació, amb 108.517, el que suposa un 23,17% i un 9,14% respectivament del còmput total.
D'altra banda, els passatgers també van realitzar un total de 116.681 consultes sobre informació de vols de sortida i arribada, 64.966 sobre informació turística, 62.406 sobre el servei de Tax Free, 33.820 del servei d'Aerobús i 32.197 referents al servei d'autobusos que connecten ambdues terminals.
Per resoldre els seus dubtes, els viatgers es van dirigir principalment als taulells d'informació ubicats a les zones d'arribada i sortida de la terminal T1, on es van gestionar més del 36% de les consultes. Respecte a la terminal T2, els taulells de la zona pública de la T2B i el mòdul M2 de la zona d'embarcament, van ser els més utilitzats, on es va atendre el 18,22% de preguntes.
L'Aeroport de Barcelona-el Prat també disposa de l'adreça de correu electrònic
Redacció / Foto: Arxiu