Dos presos fan el manteniment dels espais naturals del Prat

Dos presos fan el manteniment dels espais naturals del Prat

L'Ajuntament col·laborarà durant cinc mesos en la inserció laboral de persones sotmeses a mesures penals a través del CIRE.

Dues persones -un capatàs i un operari- sotmeses a mesures penals i en situació d'internament semiobert, han començat a fer tasques de manteniment i millora dels espais naturals i periurbans del Prat. Un dels objectius de la mesura és facilitar l'accés al món laboral de ciutadans que es trobin en dificultats per accedir-hi. Les tasques consisteixen en esporgues, neteges i desbrossat de canals, camins rurals i itineraris públics, i manteniment de tancaments, abalisaments i senyalització en espais naturals i periurbans

L'Ajuntament del Prat ha encarregat aquestes tasques al CIRE (Centre d'Iniciatives per a la Reinserció), un organisme públic depenent del Departament de Justícia de la Generalitat. L'encàrrec té una durada de 5 mesos (de l'1 de gener al 31 de maig de 2016) i un import de 35.150 €.

Redacció / Foto: Arxiu