CCOO es mobilitza al Baix Llobregat per la igualtat

CCOO es mobilitza al Baix Llobregat per la igualtat

La vaga feminista ha tingut una alta incidència en la nostra comarca respecte a anteriors anys

El sindicat CCOO valora la vaga laboral convocada avui, 8 de març, com una nova “mobilització històrica del moviment sindical del nostre país”. Novament, els sindicats més representatius han fet una aportació decisiva a la vaga feminista convocada avui traslladant la reivindicació als centres de treball i implicant tant a dones com a homes en la lluita contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes. Ha estat fonamental la confluència amb moltes altres organitzacions i entitats per l’èxit d’aquesta vaga.

amazon vaga 1

santandreu vaga 1

Aeroport T1

Paral·lelament a les accions prioritàries que s'organitzen en les empreses: lectura del manifest, xerrades de sensibilització, concentracions, murals commemoratius, etc. L’actiu sindical s’ha concentrat a la zona nord (Rotonda Seat a Martorell), a la zona Delta (manifestació a la rotonda entre el carrer del Pí i l’Avinguda Frederica Montseny i arribarà a la plaça de la Vila del Prat) i a la zona centre (plaça de l’Ajuntament de Cornellà).

cornella vaga 1

Rotonda SEAT

Captura de pantalla 2019 03 08 a las 17.29.17

A les 12,30 h del matí s’ha participat també a les concentracions de les places dels ajuntaments de les diferents localitats de la comarca.

Redacció / Fotos: CCOO