Llum verda a la Lliga Nacional Catalana EBA de bàsquet

Llum verda a la Lliga Nacional Catalana EBA de bàsquet

Aquest cap de setmana comença la trenta-cinquena edició de la competició amb la participació del CB Cornellà, BBA Castelldefels, CB Santfeliuenc i BC Martorell.

Tot és a punt per l’inici de la 35a edició de la Lliga Nacional Catalana EBA. Aquest proper cap de setmana se celebrarà la primera jornada de la fase prèvia.Un total de vint-i-dos equips seran els protagonistes entre els quals hi ha el CB Cornellà -foto-, BBA Castelldefels, Ciutat de les Roses CB Santfeliuenc i BC Martorell-Solvin. La fase prèvia s'inicia amb una lligueta de tots contra tots (jornada del 4, 11 i 18 de setembre) estructurada en els següents vuit grups (els equips baixllobregatins estan enquadrats en l’1, 4 i 5).

GRUP I

JAC Sants

CB Cornellà

CB Castellbisbal

GRUP IV

BBA Castelldefels

Vive-El Masnou Basquetbol

Arenys Bàsquet Joventut

GRUP V

Ciutat de les Roses CB Santfeliuenc

CB Cerdanyola Al dia A

BC Martorell-Solvin

La fase final tindrà lloc del 20 al 22 de setembre amb unes eliminatòries prèvies que enfrontarà als primers classificats dels vuits grups: el primer del grup 8 contra el primer del grup 6 (A), el primer del grup 7 contra el primer del grup 1 (B), el primer del grup 4 contra el primer del grup 2 (C) i el primer del grup 3 contra el primer del grup 5 (D).

Els guanyadors accediran a les semifinals previstes pel dissabte 24 de setembre: el guanyador de l'eliminatòria A contra el de la D, i el guanyador de l'eliminatòria C contra el de la B. La Final es jugarà diumenge 25 de setembre.

Redacció / Foto: LPdB