El Barça CBS s’estrena a la pista del Barakaldo, mentre que Basket Almeda, Segle XXI i Viladecans ho faran davant el CB Terralfàs Delfin Naatura, Magetías Lanzarote i Hierros Díaz Miralvalle respectivament
El pròxim 28 de setembre arrencarà la LF Challenge amb el Barça CBS com el representant baixllobregatí a la segona categoria del bàsquet nacional femení. Les blaugrana s’enfrontaran a la primera jornada davant el Barakaldo, mentre que s’estrenaran en el Palau Municipal d’Esports Juan Carlos Navarro una setmana després enfrontant-se al Lima-Horta Barcelona. Setze equips optaran a dues places d’ascens a la LF Endesa.
D’altra banda, Lorenzo González s’estrenarà a la banqueta blaugrana substituïnt Isaac Fernández. El tècnic, nascut a Cadis, ja formava part de l’estructura del club i té una llarga experiència en categories estatals.
La tercera categoria
Un total de vint-i-vuit equips conformen la LF2, amb el Basket Almeda, Viladecans i Segle XXI com a representants baixllobregatins. Només vuit optaran a jugar la Fase Final amb dues places en joc per pujar a la LF Challenge.
Les cornellanenques del Basket Almeda de Ramon Raigada s’estrenaran el 5 d’octubre a casa davant el CB Terralfàs Delfin Naatura. Mentrestant, el Segle XXI espluguí, dirigit per Javi Torralba, debutarà a domicili a la pista del Magetías Lanzarote. El Viladecans de Xavi Paredes també jugarà a casa i rebrà el Hierros Díaz Miralvalle extremeny.
Redacció / Fotos: Clubs-FC Barcelona