El CV Sant Just continuarà un any més a la Superlliga 2 Femenina

El CV Sant Just continuarà un any més a la Superlliga 2 Femenina

No es va poder classificar a la Fase Final per a les semifinals i va acabar en sisè lloc de la classificació

 

El municipi de San Cristóbal de la Laguna ha acollit la Fase Final de la Superlliga 2 Femenina amb la participació dels sis millors equips de la fase prèvia -entre els quals hi havia el CV Sant Just que van lluitar pel títol de la categoria d’argent i per una de les dues places per estar a la màxima categoria femenina, la Lliga Iberdrola, la pròxima temporada. Les baixllobregatines no van poder assolir l’objectiu esportiu

L’equip de Mariano Singer va estar enquadrat en el grup A juntament amb el Guía CDV UFPC i l’amfitrió Fedes Ascensores La Laguna. A la jornada inaugural, les santjustenques es van enfrontar davant el Fedes Ascensores La Laguna i van perdre per 3-1 (25-14, 25-16 i 20-25 i 25-22). A la segona jornada, van tornar a perdre, aquest cop davant el Guía CDV UFPC per 3-2 (25-17, 20-25, 22-25, 25-18 i 15-9), i es van quedar fora de les semifinals i sense l’opció de lluitar per l’ascens. 

En el partit pel cinquè i sisè lloc entre els tercers de grup, el CV Sant Just es va enfrontar davant el Santa Cruz Cuesta Piedra i també va perdre per 1-3 (25-17, 14-25, 13-25 i 24-26). Cal destacar que el Feel Alcobendas i el CV Melilla van assolir l’ascens a la Lliga Iberdrola. 

Redacció / Fotos: RFEVB-CV Sant Just