Castelldefels va acollir la Trobada de Centres Educatius del Baix Llobregat

Castelldefels va acollir la Trobada de Centres Educatius del Baix Llobregat

En l’edició d’enguany van participar al voltant dels 1.000 alumnes de catorze escoles i instituts de la comarca

El passat dimecres 5 de juny es va dur a terme la XLII Trobada de centres educatius del Baix Llobregat (Trobada d’Estiu). En aquesta edició han participat un total de catorze escoles i instituts de la comarca: Escola Benviure i Escola Josep Maria Ciurana de Sant Boi de Llobregat, l’Institut Frederic Mompou de Sant Vicenç dels Horts, el Col·legi Mª Dèu de la Mercè i l’Escola Pau Vila de Sant Feliu de Llobregat, l’Institut de Torrelles i l’Escola Can Coll de Torrelles de Llobregat, l’Institut de Cervelló, l’Institut Severo Ochoa d’Esplugues de Llobregat, l’Escola Joan Perich Valls i l’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia de Sant Joan Despí, l’institut Daniel Blanxart d’Olesa de Montserrat, l’Escola Plà de Les Vinyes de Santa Coloma de Cervelló i l’Institut El Calamot de Gavà.

D8SKNU8X4AAk33I

L’activitat es va dur a terme a la Platja de Castelldefels, concretament a la Plaça de Les Palmeres. Durant el matí (10–13.10 hores) l’alumnat participant va poder gaudir de diferents esports (Futbol, Ultimate i Korfbal) i la Zona Lúdica (castells inflables, bitlles catalanes, catamarà, beisbol i voleibol).

En aquesta activitat s’han reunit gairebé 1.000 alumnes de la comarca del Baix Llobregat, on el Consell Esportiu del Baix Llobregat ha volgut fomentar la promoció esportiva des d’un vessant recreatiu i formatiu.

Redacció / Fotos: CEBLLOB