L’Auditori de Cornellà serà l’escenari, el pròxim 26 de novembre, d’aquesta cita organitzada per Procornellà amb una primera part formativa i amb una segona centrada en un esmorzar-networking.
El Centre d’Empreses Procornellà organitza una nova jornada dedicada a impulsar la internacionalització de les empreses. Una jornada que se celebrarà a l’Auditori de Cornellà de Llobregat i que es desenvoluparà el pròxim 26 de novembre entre 9 i 13.30 hores. Aquesta proposta s’emmarca dins de tot un pla estratègic desenvolupat per l’Ajuntament de Cornellà amb la voluntat de crear ponts i sinèrgies que afavoreixin la dinamització de l’economia local i per tal de convidar a la petita i mitjana empresa que puguin veure en l’exportació una possible via de negoci. Està adreçada a directius amb interès per l’exportació, consultors especialistes, operadors logístics i a qualsevol empresa relacionada amb la internacionalització.
La primera part del matí tindrà un caire formatiu i d’assessorament i serà totalment gratuïta prèvia inscripció a través del portal www.centredempresesprocornella.cat. Coordinada per la Cambra de Comerç de Barcelona, es donaran a conèixer aspectes com el procés a seguir cap a la internacionalització d’una empresa, quines són les tendències dels mercats internacionals o el mapa de l’oferta de suport a la internacionalització a Catalunya. Comptarà amb la participació de la directora del Departament Internacional de la Cambra de Comerç de Barcelona, Elisabet Coll-Vinent que exposarà la seva conferència “Guia pràctica per sortir a l’exterior amb èxit”.
A continuació tindrà lloc una taula rodona en la qual participaran experts en mercats internacionals emergents com Llatinoamèrica o el Nord d’Àfrica, un expert en mitjans de pagament internacional i s’exposarà un cas real d’èxit en el seu procés cap a la internacionalització del negoci.
La jornada prosseguirà amb un esmorzar-networking de caràcter distès i organitzat en taules dinamitzades pels tècnics del Centre d’Empreses. Es tracta d’una fórmula eficaç per aconseguir contactes d’interès per als participants, fomentant així la interactuació i la interrelació entre els diferents negocis però, aquesta vegada, d’una forma tranquil·la, fet diferencial d’altres networkings en els quals l’objectiu és aconseguir una agenda en un temps limitat.
Redacció / Foto: Arxiu