PIMEC Comerç impulsa la segona edició de la campanya per posar en valor el sector i crear consciència col·lectiva de la compra i el consum local, especialment, en l’època nadalenca
PIMEC Comerç Baix Llobregat-L’Hospitalet torna a posar en marxa la campanya “Escolta el batec del teu comerç” amb l’objectiu de posar en valor el comerç i la restauració local i fer visibles les seves fortaleses i el paper que té el sector en l’economia i la societat. La iniciativa, que compta amb més de 1.100 establiments del territori adherits, també vol impulsar la consciència col·lectiva sobre els avantatges de la compra i el consum al territori.
Les associacions adherides del Baix Llobregat participaran en la campanya col·locant un vinil als establiments de proximitat que els distingirà com a negocis que s’adhereixen a la campanya. A més, s’han plantejat altres accions als comerços com el repartiment de globus, obsequis, promocions, vals de compra o distintius amb la imatge gràfica de la campanya. Aquestes accions estan previstes per als dies 15, 16 i 17 de novembre, tot i que a nivell comunicatiu la campanya s’allargarà durant tot el mes per aprofitar l’època de les compres nadalenques.
El president de PIMEC Comerç Baix Llobregat-L’Hospitalet, Joaquim Ponce, ha manifestat que l’objectiu principal de la campanya és “sensibilitzar els consumidors del valor afegit del comerç i la restauració local, que ofereixen atenció personalitzada, diversificació de productes i, alhora generen riquesa local i ocupació en el territori.”
Ponce també ha destacat que l’època del Nadal és una de les campanyes més significatives pels establiments de proximitat, tot insistint en la necessitat de “cuidar els nostres comerços perquè són un factor de cohesió social molt important que, en els darrers anys, s’ha adaptat a tots els canvis”. Ponce també ha explicat que la campanya, organitzada per la sectorial de comerç de PIMEC, se celebra de manera global a tot el territori català amb més de 19.000 establiments participants.
Redacció / Fotos: Arxiu