Aquest tipus d'aerolínia és l'opció escollida pel 57% dels passatgers que decideixen aterrar a Espanya, segons dades del Ministeri d'Indústria i Turisme. Acumulen en el que va d'any més de 20 milions d'arribades, i creixen a un ritme superior que els vols operats per les operadores tradicionals: 15,5% enfront de 8,8%.
L'aeroport del Prat, impulsat pel trasllat de vols de Ryanair des de Girona, és el que més creix en nombre de concurrència de les companyíes "low cost".
El creixement experimentat per l'aeròdrom català es pot atribuïr en exclusiva a Ryanair, que ha inaugurat aquest any diverses línies amb destinació a la Ciutat Comtal. Algunes d'elles (18 al febrer, a les quals se sumaran 21 més a l'octubre) han estat traslladades des de l'aeroport de Girona-Costa Brava al Prat.
L'aeroport acumula un augment interanual en les arribades operades per aerolínies de baix cost del 43,3%.
Aquest tipus d'aerolínia és l'opció escollida pel 57% dels passatgers que decideixen aterrar a Espanya, segons dades del Ministeri d'Indústria i Turisme. Acumulen en el que va d'any més de 20 milions d'arribades, i creixen a un ritme superior que els vols operats per les operadores tradicionals: 15,5% enfront de 8,8%.
L'aeroport del Prat, impulsat pel trasllat de vols de Ryanair des de Girona, és el que més creix en nombre de concurrència de les companyíes "low cost".
El creixement experimentat per l'aeròdrom català es pot atribuïr en exclusiva a Ryanair, que ha inaugurat aquest any diverses línies amb destinació a la Ciutat Comtal. Algunes d'elles (18 al febrer, a les quals se sumaran 21 més a l'octubre) han estat traslladades des de l'aeroport de Girona-Costa Brava al Prat.