El vicepresident primer de Desenvolupament Econòmic i Ocupació de la Diputació de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat a la Generalitat el reconeixement de la marca Costa de Barcelona.
L’objectiu és fusionar Costa Barcelona-Maresme, Baix Llobregat i Garraf, la qual cosa permetria crear sinergies i augmentar el potencial turístic.
D'aquesta manera, la província de Barcelona comptaria amb tres marques turístiques: la nova Costa de Barcelona, Catalunya Central-Paisatges Barcelona i Pirineus-Barcelona-Berguedà.
Juntament amb Maresme i Garraf, formarien la marca Costa Barcelona.
El vicepresident primer de Desenvolupament Econòmic i Ocupació de la Diputació de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat a la Generalitat el reconeixement de la marca Costa de Barcelona.
L’objectiu és fusionar Costa Barcelona-Maresme, Baix Llobregat i Garraf, la qual cosa permetria crear sinergies i augmentar el potencial turístic.
D'aquesta manera, la província de Barcelona comptaria amb tres marques turístiques: la nova Costa de Barcelona, Catalunya Central-Paisatges Barcelona i Pirineus-Barcelona-Berguedà.