Així, Splau inaugura a Espanya aquesta iniciativa pionera de qualificació en el sector, que fixa els estàndards de qualitat en totes les etapes de la visita d'un client del centre comercial.
La filosofia 4 estrelles es materialitza, principalment, en la millora contínua de les instal·lacions -amb una inversió de 15 milions d'euros realitzada el 2012 - i la implementació de nous serveis d'alt valor afegit i gratuïts per als clients com massatges, préstec de llibres i Wifi, entre d'altres, han informat fons de Splau.
La classificació per estrelles es realitza en funció d'uns estàndards de qualitat plausibles en totes les etapes de la visita del client al Centre, des del seu punt d'origen fins al fi nal de la seva estada.
Segons han ampliat les mateixes fonts, "tots els detalls compten: la informació disponible en les eines digitals, els accessos al centre comercial, els lavabos, àrees de descans, zones infantils, una atenció al client de primera qualitat, amb un programa VIP amb avantatges econòmics i serveis diferencials" com massatges i classes de maquillatge gratuïtes.
"Ens enorgulleix haver estat reconeguts per la qualitat i excel·lència de la nostra gestió. Aquest certifi cat ens anima a continuar millorant i oferint serveis útils i diferenciadors per nostres clients", ha assenyalat la directora de Splau, Katherine Corwith.
Redacció | Foto: Arxiu