La ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, juntament amb la cap de llista i candidata dels comuns, Jèssica Albiach, els números 2 i 4, Joan Carles Gallego i Lucas Ferro i els dirigents del Baix Llobregat Claudio Carmona, Sílvia López i l'alcaldessa de Sant Feliu, Lídia Muñoz, van participar ahir al matí en una reunió a la seu de CCOO de Cornellà de Llobregat, on van conèixer les propostes del principal sindicat de la comarca de cara a les eleccions del 14 de febrer. La delegació de CCOO, encapçalada pel secretari general de Catalunya, Javier Pacheco, van participar amb Josep M. Romero, secretari general CCOO Baix Llobregat, Alícia Hernández, secretària general Sanitat, Álvaro Muñoz, secretari general Indústria i Saida Ehliluch, secretària de Socioeconomia i Aliances Socials.
“Estic aquí per fer una cosa gran, que és posar en valor les eleccions a Catalunya. Estic aquí per demanar el vot per Jèssica Albiach”, va dir Yolanda Díaz durant la seva intervenció. També va afirmar que “el risc més gran que hi ha al país es diu desigualtat, es diu pobresa, es diu atur. Els de sempre són els que paguen aquesta crisi. Nosaltres governem per als de baix. La gent que té por, les dones, els joves, els pensionistes, els autònoms, en definitiva la gent que no sap a qui votar jo els demano que votin a En Comú Podem aquest diumenge.”

A banda de compartir la necessitat que hi hagi una alta participació i que el nou govern compti amb les necessitats de les treballadores i treballadors, es va coincidir en avançar en treball digne i igualtat d'oportunitats, reindustrialització, canvi de model productiu digital i sostenible i la necessitat d'encertar i fer una bona gestió dels fons europeus next generation de la UE que puguin arribar a Catalunya i al Baix Llobregat.

Referent a la comarca es va abordar la necessitat de mantenir llocs de treball a l'Aeroport del Prat, fer una transició justa al sector de l'automòbil amb el lideratge de SEAT i tota la indústria auxiliar, reforçar la formació professional i posar en marxa el centre de formació de Martorell, dimensionar els serveis públics sanitaris i educatius, harmonitzar amb clàusules socials la contractació via externalització de les administracions o desenvolupar una economia de cures i protecció per a les treballadores de la llar, entre d'altres.
Redacció / Fotos-Vídeo: CCOO
El club del Baix Llobregat recull quatre guardons en la gala de la Federació Catalana de Voleibol,...
El ple municipal aprovarà aquest dijous la modificació del PGM, que inclou la recuperació de la...
L’Agrupació Fotogràfica del Prat recorda que el termini per presentar les obres finalitza aquest...
El projecte preveu 2.730 habitatges, gairebé la meitat protegits, i la regeneració de 32 hectàrees...
La ciutat liderarà el debat global sobre el dret al temps amb tres esdeveniments clau al juny,...
El centre, referent en salut mental, ha estat reconegut a Malmö per la seva trajectòria en la...
El municipi acollirà l'Europeu de 2027 i el Mundial de 2028 al Canal Olímpic, refermant la seva...
Les sol·licituds es poden presentar fins al 30 de juny i l'Ajuntament destina un fons total de...
L’Ajuntament actua davant l'incivisme persistent i recordarà l'obligatorietat de l'assegurança sota...
Més de 600 veïns signen el manifest per reclamar actuacions definitives coincidint amb l'arribada de...
L'AMB implementarà una prova pilot a l'avinguda dels Alps basada en el mètode japonès Miyawaki per...
El sinistre, ocorregut a l'alçada de Port Ginesta en sentit Sitges, ha obligat a tallar dos...
El foc s'ha originat a la rentadora d'un safareig al carrer Mare de Déu de Sales i ha obligat a...
El Govern català i ERC acorden el finançament per redactar el projecte de l'equipament, que es...
L'obertura agilitza les connexions metropolitanes amb la C-32 i la B-20, i inclou la remodelació de...
L'arrestat tenia vigent una Ordre Europea de Detenció i Entrega emesa per les autoritats franceses...
L'Ajuntament i l'empresa pública Aigües del Prat completen la renovació de les membranes d'osmosi...
El projecte 'Esplugues Netament' renovarà la flota de vehicles i els contenidors, eliminarà la recollida...




