La ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, juntament amb la cap de llista i candidata dels comuns, Jèssica Albiach, els números 2 i 4, Joan Carles Gallego i Lucas Ferro i els dirigents del Baix Llobregat Claudio Carmona, Sílvia López i l'alcaldessa de Sant Feliu, Lídia Muñoz, van participar ahir al matí en una reunió a la seu de CCOO de Cornellà de Llobregat, on van conèixer les propostes del principal sindicat de la comarca de cara a les eleccions del 14 de febrer. La delegació de CCOO, encapçalada pel secretari general de Catalunya, Javier Pacheco, van participar amb Josep M. Romero, secretari general CCOO Baix Llobregat, Alícia Hernández, secretària general Sanitat, Álvaro Muñoz, secretari general Indústria i Saida Ehliluch, secretària de Socioeconomia i Aliances Socials.
“Estic aquí per fer una cosa gran, que és posar en valor les eleccions a Catalunya. Estic aquí per demanar el vot per Jèssica Albiach”, va dir Yolanda Díaz durant la seva intervenció. També va afirmar que “el risc més gran que hi ha al país es diu desigualtat, es diu pobresa, es diu atur. Els de sempre són els que paguen aquesta crisi. Nosaltres governem per als de baix. La gent que té por, les dones, els joves, els pensionistes, els autònoms, en definitiva la gent que no sap a qui votar jo els demano que votin a En Comú Podem aquest diumenge.”

A banda de compartir la necessitat que hi hagi una alta participació i que el nou govern compti amb les necessitats de les treballadores i treballadors, es va coincidir en avançar en treball digne i igualtat d'oportunitats, reindustrialització, canvi de model productiu digital i sostenible i la necessitat d'encertar i fer una bona gestió dels fons europeus next generation de la UE que puguin arribar a Catalunya i al Baix Llobregat.

Referent a la comarca es va abordar la necessitat de mantenir llocs de treball a l'Aeroport del Prat, fer una transició justa al sector de l'automòbil amb el lideratge de SEAT i tota la indústria auxiliar, reforçar la formació professional i posar en marxa el centre de formació de Martorell, dimensionar els serveis públics sanitaris i educatius, harmonitzar amb clàusules socials la contractació via externalització de les administracions o desenvolupar una economia de cures i protecció per a les treballadores de la llar, entre d'altres.
Redacció / Fotos-Vídeo: CCOO
Se celebrarà la Lliga Catalana d’equips de BMX i la Copa Catalana de Mini DH en el renovat Circuit...
L'alcaldessa Alba Bou anuncia, durant una multitudinària encesa de llums, que la Granja acollirà el...
El lladre, que ha ingressat a la presó per decisió judicial, tenia acumulats només aquest any un...
Se celebrarà el pròxim 23 de novembre i es preveu la participació de prop de 400 bikers
El Penedès i el Baix Llobregat acolliran del 15 al 30 de novembre una nova edició amb films que...
L’acte també va servir per acomiadar el municipi baixllobregatí com a Ciutat de l’Handbol Català i...
Castelldefels ha estat un dels municipis afectats en una operació policial que ha culminat amb la...
L’equip dirigit per Bea Espinosa va tancar la competició invicte L’equip femení del CN Sant Feliu es...
La UFEC i el Club Patí Català de Vela gestionaran la instal·lació que fomentarà les activitats...
La prova atlètica de Sant Silvestre és una de les més antigues que se celebren a la nostra comarca
Jaume Jofre (Club Tennis Olesa) i Paula Segura (Club Twirling Les Franqueses) van guanyar el premi...
L'Ajuntament de la ciutat regularà l'ús alternatiu dels habitatges i eliminarà totes les...
El cens genètic es consolida com a mesura efectiva per al civisme i la lluita contra...
Marc Mitjans i Mari Carmen Cano es van proclamar campions de la prova reina (Trial Marató) La...
L'antiga planta de La Seda de Barcelona, dedicada al plàstic PET, al·lega "inviabilitat econòmica" per...










