
Cinc ferits a la Cavalcada de Reis de Sant Feliu
Un petard va esverar els cavalls abans que sortís del Palau Falguera on es trobaven tots els participants.
Un total de cinc persones va resultar amb contusions a la Cavalcada de Reis a conseqüència de l'esverament dels cavalls per un petard. L'accident va succeir abans que la Cavalcada sortís del Palau Falguera on es trobaven tots els participants de la mateixa. La Cavalcada es va iniciar amb un espectacle protagonitzat pels patges Shelín i Carbonet a la porta del Palau el qual va concloure amb una font de llums, que portava un petard. El soroll del petard va provocar l'esverament dels cavalls, que van ferir cinc persones, tres de les quals van ser traslladades per la Creu Roja a l'Hospital Moisès Broggi i la resta en un vehicle particular.
Quatre de les persones ferides eren genets i una va ser una component de la Banda de Majorettes de Juventud. De tots ells només dues persones van quedar en observació la nit de Reis, la resta van ser donats d'alta la mateixa nit.
El regidor de Seguretat Ciutadana, Manel Martínez, ha qualificat l'accident d'"error lamentable la confusió que es va produir amb la font de llum" i ha assegurat que l'Ajuntament farà el seguiment per aclarir el que ha passat. D'altra banda ha deixat clar que la pirotècnia que es va encarregar eren fonts de llum que no duien petards.
Davant d'aquest accident l'Ajuntament es planteja no tornar a utilitzar cap tipus de font de llums per a la Cavalcada de Reis.
Redacció / Foto: Ajuntament de Sant Feliu