Segons dades de l'Observatori de Tràfic Aeri de Barcelona editat per la Cambra de comerç de la capital catalana, Vueling és la primera companyia en passatge de connexió, amb un 43,5% del total, mentre que Spanair la segueix amb un 23,2%.
El tràfic de l'Aeroport de Barcelona ha crescut en 2,7 milions de passatgers al el primer semestre, un 20,6% més que en 2010, aconseguint un total de 15,8 milions d'usuaris, un ritme de creixement que només superen Istanbul i Moscou entre els grans aeroports europeus. El 90% d'aquest creixement ho concentren 10 companyies aèries i es deu a l'increment del tràfic de passatgers europeus impulsat per les aerolínies de baix cost i les que ofereixen vols de connexió als seus aeroports d'origen, com British Airways i Swiss, entre d'altres.
Vueling i Spanair són les companyies que aporten més passatge de connexió.Els passatgers de connexió a l'Aeroport de Barcelona s'han situat en 1,16 milions de persones, amb el que la connectivitat del Prat ha crescut un 7,6% al primer semestre de l'any enfront del 4,6% del mateix període de l'any anterior.
Segons dades de l'Observatori de Tràfic Aeri de Barcelona editat per la Cambra de comerç de la capital catalana, Vueling és la primera companyia en passatge de connexió, amb un 43,5% del total, mentre que Spanair la segueix amb un 23,2%.
El tràfic de l'Aeroport de Barcelona ha crescut en 2,7 milions de passatgers al el primer semestre, un 20,6% més que en 2010, aconseguint un total de 15,8 milions d'usuaris, un ritme de creixement que només superen Istanbul i Moscou entre els grans aeroports europeus. El 90% d'aquest creixement ho concentren 10 companyies aèries i es deu a l'increment del tràfic de passatgers europeus impulsat per les aerolínies de baix cost i les que ofereixen vols de connexió als seus aeroports d'origen, com British Airways i Swiss, entre d'altres.