S’estrena una nova web de Turisme de Reunions al Baix

Imprimeix

Es presenta en  quatre idiomes, viralitzable amb xarxes socials, cercador de recursos, informació pràctica i funcional, important banc d’imatges i Geolocalització Google Maps

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat, a través del seu Baix Llobregat Convention Bureau creat per adreçar-se exclusivament al sector MICE, va presentar la nova web de turisme de reunions http://www.baixllobregatcb.com/. Segons l’anàlisi de la demanda realitzat per l’Observatori de Turisme del Baix Llobregat, a la nostra comarca es manté un predomini del client de reunions (52%), seguit per vacances (37%).

Considerant aquestes dades, el sector turístic de negocis és una de les prioritats en la planificació estratègica del Consorci de Turisme del Baix Llobregat, raó per la qual es va crear el Baix Llobregat Convention Bureau.

bg ac

El potencial d’infraestructures i serveis adaptats al turisme de reunions és cada vegada més creixent, i per tant, la creació d’una web més clara, més dinàmica i més atractiva, a l’abast de totes les empreses i organitzadores d’esdeveniments, era necessària per cobrir les necessitats d’aquest sector que cada vegada més entenen el Baix Llobregat com un destí idoni per a l’organització de reunions, tant per la seva proximitat a Barcelona i per tenir l’Aeroport Internacional Barcelona–El Prat a la comarca, així com pel potencial de l’oferta de què disposem.

Així, aquesta nova web, visible en totes les plataformes mòbils, es presenta en  4 idiomes per tal d’arribar al nostre mercat prioritari tant local, estatal, com internacional, amb tot un contingut  viralitzable amb xarxes socials, cercador de recursos, informació pràctica i funcional, important banc d’imatges i Geolocalització Google Maps.

Sens dubte, http://www.baixllobregatcb.com/  tecnològicament adaptada al mercat actual, es converteix en una plataforma a l’abast de totes les empreses interessades en organitzar reunions, que sens dubte reforçarà la important acció comercial que es porta a terme per atreure el nostre client-empresa.

 

Redacció / Fotos: Arxiu