El Consorci de Turisme del Baix Llobregat i el portal d’oci on line Atrápalo l’han posat en marxa amb l’objectiu de promoure l’oferta al Baix Llobregat.
El Consorci de Turisme del Baix Llobregat i el portal d’oci líder on line anomenat Atrápalo han posat en marxa una nova campanya que té com a objectiu promoure l’oferta al Baix Llobregat. Amb el lema “A un salt de Barcelona”, la campanya promociona la visita als llocs d’interès, espais naturals únics, activitats en família, i moltes altres propostes, a més d’estades als hotels i degustacions a restaurants. Atrápalo ha obert una pàgina web especial per a la comarca amb informació de l'oferta més destacada del Baix Llobregat.
A més de la web, la campanya inclou l’enviament de diferents newsletters amb una selecció de propostes per fer al Baix Llobregat destinades als més de 700.000 usuaris registrats a Atrápalo a la província de Barcelona.
Així en la primera proposta els espais naturals del Delta del Llobregat, el parc natural de Collserola en un passeig a cavall, Catalunya en miniatura, El Parc Arqueològic de Gavà i la Fundació Sigea amb la seva oferta per a famílies, la Torre Benviure de Sant Boi i l’antiga fàbrica de ceràmica modernista Pujol i Bausis “La Rajoleta”, han estat els protagonistes.
L’acció del Consorci de Turisme amb Atrápalo respon a les iniciatives acordades amb els ajuntaments a través del pla estratègic turístic comarcal.
Redacció / Foto: Consell Comarcal del Baix Llobregat