El SAD Sant Joan reforça la digitalització i seguretat dels seus usuaris

Imprimeix

Aquesta nova eina digital (APP) millora la qualitat de vida de les persones perquè els hi aporta tranquil·litat

El Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) de Sant Joan Despí, gestionat per Accent Social, ha activat una APP per agilitzar els processos de comunicació amb els usuaris i usuàries, alhora que se’ls proporciona una millor atenció i es reforça la seva sensació de confort.

Aquesta plataforma digital, notifica quan un dels membres de l’equip del SAD està a punt d’iniciar el servei. A més, identifica al o la professional i alerta, tant a la persona usuària com a les famílies, quan es troba a la porta del domicili. Al seu torn, recomana no obrir la porta a persones desconegudes quan el treballador o treballadora familiar encara no ha arribat, a fi d’evitar possibles enganys. D’altra banda, les persones usuàries poden informar al SAD sobre qualsevol modificació en l’agenda del servei.

APP SAD Accent Social 1

Per tal que els usuaris i usuàries puguin fer ús d’aquesta aplicació, l’equip de professionals del SAD els imparteix una formació en suports digitals i funcionament de l’APP, personalitzada i adaptada als coneixements i les necessitats de cada persona.

Per l’entitat, aquesta nova eina digital millora la qualitat de vida de les persones perquè els hi aporta tranquil·litat: “Aquesta APP permet que tant les persones usuàries com les famílies, ens puguin contactar en qualsevol moment del dia i sense necessitat de trucar, sumant un grau més de tranquil·litat. Ara, poden tenir a l’abast la nostra planificació i saber en temps real quan els nostres equips estan duent a terme el servei”, ha compartit la coordinadora del SAD de Sant Joan Despí, Iris Sevillano. Ho reforça Remei Ros, neboda d’una usuària del servei, afegint que aquesta solució li “permet comunicar-se amb l’equip d’Accent Social sense necessitat de coincidir en el temps.”

APP SAD Accent Social 2 copia

La implementació d’aquesta iniciativa en el dia a dia del personal també reforça el funcionament i l’organització interna de l’entitat, oferint una major agilitat i, en conseqüència, optimitzant els recursos.

Després de finalitzar les primeres formacions sobre l’ús de l’aplicació entre 17 usuaris i usuàries del SAD de Sant Joan Despí de manera satisfactòria, Accent Social preveu estendre aquesta eina, progressivament, per continuar millorant el seu servei a través de la tecnologia.

Sobre Accent Social

Accent Social és una entitat local lligada al territori català que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones del seu entorn, acompanyant-les en el seu procés vital amb la màxima atenció i flexibilitat respecte a les seves necessitats individuals i aplicant sempre la innovació al servei del benestar.

accent

Gràcies a un equip format per més de 1.600 persones, l’entitat dona servei a més de 10.000 persones cada any.

Redacció / Fotos: Accent Social