Aturades indefinides dels treballadors d’atenció al client de TMB

Imprimeix

Els treballadors urgeixen la presidenta, Laia Bonet, i el conseller delegat, Gerardo Lertxundi, a “garantir les condicions necessàries i òptimes per al desenvolupament de les tasques i així poder oferir un servei digne i de qualitat a les persones usuàries”

Treballadors de punts d'atenció al client de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han convocat aturades “de manera indefinida” de dilluns a divendres, de 8:00 a 12:00 hores i de 16:00 a 20:00 hores. Després de dur-se a terme dilluns passat, dia 7 de març, la sisena jornada d'aturades, l'assemblea de treballadors de punts de TMB ha decidit estendre els horaris de les aturades i convocar-los de forma indefinida.

punt tmb atencio 0

“En mans de l'empresa està posar fi a aquest conflicte laboral. Fins que no hi hagi una citació per a la mediació amb el Comitè de Vaga on es negociïn les reivindicacions, continuarem amb les aturades, ja que aquest és l'òrgan triat democràticament en assemblea de treballadors i treballadores i és l'interlocutor vàlid”, assenyalen els convocants en un comunicat.

“Donar la cara”

Els treballadors urgeixen la presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de l'empresa, Gerardo Lertxundi, a “donar la cara i mostrar responsabilitat cap a aquest conflicte col·lectiu que suposarà deixar sense servei al client presencial durant la major part de l'horari d'atenció.”

foto 3543019 1 scaled

Aquests treballadors reclamen set punts que es resumeixen a “garantir les condicions necessàries i òptimes per al desenvolupament de les tasques i així poder oferir un servei digne i de qualitat a les persones usuàries.”

Redacció / Fotos: TMB-Arxiu