Avanza reconeix deficiències en el servei

Imprimeix

L’empresa afirma en un comunicat que “ja s’estan prenent totes les mesures d’urgència necessàries per revertir aquesta situació”

L’empresa Avanza ha volgut sortir al pas de la denúncia d’UGT i CCOO sobre l'empitjorament de les condicions laborals dels treballadors de l'autobús metropolità del Baix Llobregat, que des del 26 de desembre opera la companyia. A més, els sindicats van destacar les “ineficiències” en el servei, així com els retards i incompliments d'horaris.

Així, l’empresa concessionària ha emés un comunicat on mostra la seva disposició a treballar “de manera intensa per a la prestació del millor servei al més aviat possible”. “Hem rebut uns vehicles en condicions deficients i hem recepcionat un servei molt deteriorat en els últims mesos, fet, que òbviament, està tenint un impacte a curt termini”, afegeix.

l97 2 avanza

En el comunicat, Avanza també indica que “portem quinze dies operant i ja s’estan prenent totes les mesures d’urgència necessàries per revertir aquesta situació, tant les que són de caràcter operatiu, com les relacionades amb el reforç de les tasques de manteniment. S’ha de disposar d’un marge de temps per assolir un escenari que torni a ser estable, i per això s’hi estan posant tots els recursos necessaris.”

FHOLEBGXMBAmIJ2

Des d’Avanza no els consta que s ́hagi produït cap agressió a personal de conducció, i en tot cas “romandrem sempre atents a qualsevol incidència que es pugui produir, tot aplicant els protocols pertinents.”

L’empresa assegura que les noves instal·lacions estan gairebé operatives al 100%, malgrat les dificultats derivades del període vacacional, de l’impacte de la Covid-19 i de la crisi de subministrament de components. “S’estan ultimant detalls que permetran tenir total funcionalitat a breu termini”, afirma.

shutterstock 754038097 1 scaled

Finalment, Avanza “lamenta profundament totes les afectacions que s’estan produint en el servei, i en especial les molèsties que s’estan ocasionant als clients. El nostre compromís és prestar el millor servei, i per això treballem, de manera incansable, amb tots els recursos que tenim a l’abast.”

Redacció / Fotos: Aj. Viladecans-Avanza-Arxiu