Es busca històries ciutadanes d’orgull de ciutat i superació personal

L’Ajuntament de Viladecans llança una campanya per captar relats viscuts per persones que s’hagin esforçat a assolir una meta

L’Ajuntament de Viladecans ha llançat la campanya d’orgull de ciutat “Històries de Viladecans”, que recull i mostra relats curts de superació personal vinculats al fet de viure al municipi baixllobregatí. Els primers protagonistes d’aquestes històries han estat quatre amVaixadorxs de la ciutat, però el repte és ara que siguin ciutadans i ciutadanes anònimes.

Històries de Viladecans 2

Les primeres Històries de Viladecans han estat explicades per l’atleta d’elit Carles Castillejo, la directora de Comunicació i RSC d’Unilever España Ana Palencia, el pastisser Jordi Bordas, guanyador de la Copa del Món de Pastisseria el 2011, i Raquel MayordomoDigital Project Manager de l’editorial Edebé. Tots quatre formen part de l’experiència AmVaixadorxs de Viladecans, un grup de persones amb notables perfils professionals que, desinteressadament, col·laboren amb l’Ajuntament en la tasca de promoció de la ciutat a l’exterior. En l'actual escenari de crisi derivada de la pandèmia, el seu paper resulta molt important per ajudar la ciutat a atreure activitats i inversions.

Històries de Viladecans 1

Ara, la campanya, que vol explicar que Viladecans és una ciutat plena d’oportunitats i de persones lluitadores, busca també viladecanencs i viladecanenques allunyades de la notorietat mediàtica o econòmica. La condició imprescindible és que la seva història de vida tingui molt a veure amb la ciutat. Podrà ser un relat de superació personal, d’un gran esforç fet per aconseguir una fita o, més senzillament, relats exemplars que expliquin on jugaven de petits, què acostumaven a fer els caps de setmana, quins són els seus racons preferits de Viladecans o com han viscut l'evolució de la ciutat, entre moltes altres vivències que vulguin compartir. Les històries més significatives i descriptives de l’essència de Viladecans seran les escollides per a una segona campanya de ciutat.

La campanya es pot veure en opis pels carrers de Viladecans, anuncis en autobusos i falques de ràdio, a més del web, la revista d’informació i les xarxes municipals. Les persones que desitgin participar en aquest projecte han de deixar les seves dades en el formulari de l’enllaç que s’adjunta i explicar els trets generals de la seva història. L’Ajuntament es posarà en contacte amb elles.

https://www.viladecans.cat/ca/relats

Redacció / Fotos: Aj. Viladecans

 

Un petit mitjà amb grans audiéncies...

Reportatges

El càlcul del salari de referència, com en les edicions anteriors, s'ha efectuat per a tres àmbits territorials

El salari de referència metropolità és de 1.516 euros mensuals

Les despeses relacionades amb l'habitatge (lloguer o hipoteca i factures) s'enduen el 45% del pressupost de necessitats bàsiques, mentre que el 43%…
139

Fotonotícies

Opinió

Mapa Baix Llobregat Castelldefels Begues Gavà Sant Climent de Llobregat Viladecans Sant Boi de Llobregat El Prat de Llobregat Cornellà de Llobregat Esplugues de Llobregat Sant Joan Despí Sant Just Desvern Santa Coloma de Cervelló Sant Felíu de Llobregat San Vicenç dels Horts Molins de Rei Torrelles de Llobregat Vallirana Cervelló La Palma de Cervelló Pallejà El Papiol Corbera de Llobregat Sant Andreu de la Barca Castellví de Rosanes Martorell Sant Esteve de Sesrovires Abrera Olesa de Montserrat Esparreguera Collbató
© 2021 Grup Baix Media S.L. All Rights Reserved. Designed By La Premsa del Baix