Èxit de la iniciativa de preus ‘low cost’ de Sant Boi

Imprimeix

La campanya Dies bojos a Sant Boi, una iniciativa inèdita a la ciutat, ha complert satisfactòriament amb tres objectius principals: incentivar el consum, contribuir a millorar l'estat d'ànim col·lectiu dels diferents sectors de l'economia local i aconseguir una bona repercusió mediàtica de la iniciativa.

Uns 200 comerços van participar-hi. Els establiments es van veure recompensats amb un bon retorn econòmic per part de la clientela, amb xifres de venda molt satisfactòries. Les actuacions musicals, desfilades de moda i altres activitats de dinamització que van animar la Shopping Night de divendres 1 de juny van atraure als carrers comercials de Sant Boi una multitud de ciutadans i ciutadanes.

Els quatre hotels de la ciutat van poder reservar en només 48 hores les 177 habitacions que oferien al preu rebaixat de 10 euros.

Els concessionaris de cotxe van incrementar fins a un 15% les visites habituals i van vendre una mitjana aproximada de tres cotxes.

Els 12 restaurants participants en la campanya també van aconseguir atraure força clientela mitjançant el menú especial Sabors de Sant Boi.

Els aparcaments municipals van augmentar en un 80% el nombre de tiquets de rotació i la benzinera que l'empresa municipal Coressa gestiona al polígon Can Calderon va assolir un màxim històric en la venda de benzina i va augmentar les vendes en un 15% en el còmput global dels tres dies.

Redacció | Foto: Arxiu