Millora la satisfacció entres els usuaris de Trambaix

Imprimeix

L'Índex de Qualitat Percebuda augmenta de manera important i aconsegueix establir una puntuació de 8,35

L'Estudi de Satisfacció de Viatgers de TRAM mostra que la satisfacció espontània dels usuaris i de les usuàries de Trambaix millora respecte l'últim any, i supera totes les puntuacions d'anys anteriors.

L'Índex de Qualitat Percebuda de Trambaix augmenta de manera important i aconsegueix establir una puntuació mitjana que supera els 8 punts (8,35). El ramal T3 i el tram comú augmenta de manera important i també aconsegueix superar la nota de 8 punts. D'una altra manera, el ramal T1 i T2 manté una percepció similar a la de l'any anterior.

P080421015 trambaix

L'estudi també mostra la valoració dels atributs de servei per part de les persones usuàries de TRAM. A Trambaix, l'accessibilitat en l’andana o el tramvia és l'aspecte millor valorat, seguit de la puntualitat del servei i del funcionament de les màquines validadores.

L'Estudi de Satisfacció de Viatgers de TRAM també mostra el perfil de les persones usuàries: una dona entre 41 i 64 anys (58% en Trambaix), que viu a Barcelona (23% en Trambaix) i que fa un ús intensiu del tramvia, amb un o més viatges al dia (60% en Trambaix).

2560px Barcelona Tram 01

L'estudi ha estat realitzat entre el 24 de maig i el 7 de juny a un total de 2.203 persones i permet conèixer anualment l'opinió dels viatgers i de les viatgeres i el grau de satisfacció. L'univers objecte d'estudi està format per tots els usuaris/as majors de 14 anys que viatgen en dies laborables en les xarxes de Trambaix (T1, T2 i T3).

Redacció / Fotos: Arxiu