El 80% dels passatgers de l’aeroport el valora positivament

Imprimeix

De cada 10 passatgers de l’aeroport de Barcelona, vuit consideren "bons o molt bons" els serveis que s’hi ofereixen, segons l’onada d’enquestes de tardor que es van dur a terme a més de 1.500 usuaris durant una setmana mostra de novembre.

L’Índex General de Qualitat de l’aeroport es situa en 3,93 punts sobre 5 superant així els resultats d’aquest estiu (3,79) i de la tardor de 2010 (3,87), ha informat aquest dijous Aena.

El servei d’assistència a persones amb mobilitat reduïda (PMR) torna a ser el millor valorat pels usuaris, concretament un 86% dels passatgers el considera bo o molt bo i rep una puntuació de 4,29 sobre 5.

Dins d’aquest àmbit, destaca el bon tracte rebut pel personal d’atenció a PMR.

La facilitat de connexió entre vols en quant a senyalització i informació és un altre dels aspectes que millor valoren els passatgers amb 4,11 punts sobre 5.

De la mateixa manera, les estadísitiques ressalten el confort de les instal·lacions a nivell de neteja, temperatura i sorolls a la zona d’embarcament, que és valorat amb un 4,06.

Una altra de les característiques ben considerades és l’agilitat del procés de facturació d’equipatges i del pas dels controls de seguretat.

El 32,5% dels usuaris accedeix a l’aeroport en transport públic: un 19,7% ho fa en autobús i un 12,8% en tren.

El percentatge de passatgers que arriba en vehicle privat és del 26,2%, rebent l’aparcament una valoració general de 3,89 punts amb la senyalització i la disponibilitat de places com a punts forts.

Redacció | Foto: Baiximágenes (Arxiu)